Nasze wieloletnie doświadczenie wynikające z prowadzenia od 22 lat działalności
polegającej na myciu samochodów wyłącznie na tunelach, doprowadziło do powstania pomysłu zbudowania
pierwszej takiej myjni w Europie.
Do tej pory tunele myjące po kilka samochodów naraz o wydajności około
60-ciu na godzinę były oparte wyłącznie na technologii mycia obrotowymi szczotkami lub paskami tekstylnymi.
Narastające zapotrzebowanie klientów na bezdotykowe mycie z powodu coraz bardziej ekologicznej, a przez to delikatniejszej struktury chemicznej lakierów samochodowych spowodowało u właściciela chęć stworzenia myjni opartej na technologii tunelowej,
a zarazem bezdotykowej.
Długie poszukiwania producenta w Europie gwarantującego skuteczne mycie 60 pojazdów na godzinę w technologii bezdotykowej nie przyniosło oczekiwanych rezultatów. Lecz nasza determinacja doprowadziła nas do znalezienia w Stanach Zjednoczonych korporacji, która zajmuje sie produkcja tunelowych myjni samochodowych opartych właśnie na tych założeniach.
Jest nia najbardziej znany na swiecie producent myjni
Hanna jest pionierem myjni bez szczotek o dużej przepustowości, a to dzięki doświadczeniu zaczerpniętemu z myjni ręcznych oraz bez szczotek. Żadna inna firma nie posiada systemu, który w 100% pokrywa pionowe i poziome powierzchnie samochodu.
W myjniach bez szczotek Hanna stosuje sie bramki dozujące wosk, płuczące oraz zabezpieczające powierzchnie lakieru. Połączenie technologii Jim Coleman wraz z Hanna umożliwiło wyprodukowanie efektywnej, a zarazem oszczędnej bramki wysokociśnieniowej. Bramka wykorzystuje unikatowe dysze rotacyjne o promieniu rozpylania zero stopni. Wysokie ciśnienie pozwala na usunięcie brudu w miejscach gdzie szczotki nie docierają! tj. szczeliny kół, obszary listew czy tez bagażniki dachowe. Górna pozioma część obraca sie w prawo i lewo natomiast boczne dysze poruszają sie w górę i w dół „skrobiąc” cały samochód. Kanały górne oraz boczne również przekręcają sie na boki w celu zapewnienia ciśnieniowego mycia trudnodostępnego tyłu oraz boków pojazdów. Bramki dozują odpowiednią proporcję mieszaniny eliminując przez to zbędne straty i pozostawiając błyszczącą karoserie samochodu.
Hanna Hydrablast czyli system wysokociśnieniowego mycia felg złożony z dwóch obracających sie kanałów natryskowych (każda po 5 dysz, 10 dysz na każdą stronę) aplikujące ciśnienie 70 bar i przepływie 68L/min. System wykrywa koło i ukierunkowuje ciśnienie w stałej pozycji do momentu wykrycia tylnego koła. System zapewnia maksymalną siłę uderzenia ciśnienia wody poprzez podwójny rząd dysz zapewniający pokrycie całych kół strumieniem wody.
Hanna zaprojektowała i wyprodukowała pierwszy legendarny transporter RCV na świecie, który został opatentowany w 1960 r. Duża część transporterów na świecie jest kopiami pierwotnej wersji transportera. Dzisiaj transportery Hanna charakteryzują sie innowacyjnymi rozwiązaniami zapewniającymi kierowcom oraz właścicielom bezpieczeństwo oraz efektywny sposób ciągnięcia samochodów dla różnych typów myjni.
Dzisiejsze transportery zawierają cechy bezpieczeństwa takie jak EZ-Up Door oraz Disappearing Exit Door. Specjalne tworzywo Hannatron pokrywa zewnętrzną część prowadnic zapewniając poślizg pozwalający chronić opony i felgi. System eliminujący zatrzymywanie sie sprawia, iż transporter jest niezawodny. Prowadnice wjazdowe zostały poszerzone do 40 cm w celu łatwiejszego wjazdu na transporter. Dodatkowo wspomaganie najazdu C-3 pozwala na bezproblemowe ustawienie sie pojazdu na transporterze. Przednie oraz tylne koła mogą przesunąć sie o 30 cm w poprzek co zapewnia prawidłowe ustawienie sie na transporterze.
Od 1960 Hanna jest dostawcą nowoczesnych rozwiązań dla myjni tunelowych. W dniu dzisiejszym Hanna posiada największą liczbę realizacji na świecie liczącą 30 000 myjni.
Jako pionier rynku myjni, Hanna wprowadziła mycie tunelowe przy użyciu miękkich materiałów. Żadna firma nie jest w stanie przejąć dekad doświadczenia Hanna. Dzięki zatrudnieniu doświadczonych inżynierów Hanna produkuje najbardziej zaawansowane technologicznie i efektywne systemy mycia.
Bez względu na miejsce inwestycji, dystrybutorzy Hanna są w stanie świadczyć serwis oraz zapewnić części zamienne. W chwili obecnej jest około 90-ciu dystrybutorów Hanna wspierających inwestycje w zakresie finansowania i uzyskiwania pozwoleń. Zarówno nowi operatorzy jak i weterani doceniają długoletnie doświadczenie Hanna.
Więcej niż 120-stu producentów samochodów zainstalowało myjnie Hanna, do odbiorców urządzeń należą: BMW, Mercedes, Chrysler, Lexus, Nissan, General Motors, Ford, Toyota i Audi.